fredag 28. november 2008

God natt....

I dag hr jeg og Oliver vennen vært på besøk til Jannicke å barna:) å vi kosa oss kjempe masse, Henrikke passa på Oliver, å de satt bare å kosa:) Torhild kom rett før vi skulle dra å hun hadde laga kjempe fine julekalendere til barna:) det skal bli stas med sjokolade vær dag:)

Det ble ingen hårklipp på oliver i dag, for det var ingen som hdde ledig time i dag, så vi får prøve i morgen:)
Ellers er formen hans kjmpe fin, han har fått tilbake litt slim igjen, men om dette hr noen sammen heng med losc eller om dt er no halsgreier er ikke så lett å si enda, håper bare han ikke blir syk nå. Syns vi har hatt vår dose for dette året nå.

Nå håper jeg bare han får en fin natt uten noen anfall, MEN det er vell fr mye forlangt, men det er lov å håpe da:)

Imorgen tengte vi t vi skulle se nå julegrna tennes:) Å at Henrikke skal synge:) Det gleder vi oss til:) Så må jeg vell vaske litt i morgen kveld også, nå byner det egentlig å bli greit her, så nå kan jula bare komme for min del:) Gleder oss til en fin jul med familien:))

Nå skal jeg finne senga:)
God natt:)

Ingen kommentarer: