søndag 15. februar 2009

Ny helg over...

Nå har jeg og Oliver blitt syk, torsdag kveld ble vi sendt på sykehuset men ambulanse for Oliver fikk et anfall som varte i ca 30 min, og han hadde 40 i feber så om det var nfall eller feber kramper er litt vanskelig å si.Vi ble på sykehuse til fredag, men da valgte jeg å dra hjem for jeg ikke var helt i form heller. Oliver hadde halsbetennelse, så de regnet med at han skulle bli bedre iløpe av helgen.
På fredagskveld måtte jeg til legen, å jeg hadde fått kraftig infulens, så mamma kom å var til oss frem til i dag, vi har vert syk hele helgen men begynner å bli litt bedre form nå, har fortsatt litt feber men ikke 40 lenger.
Så vi får se hvordan dagen i dag blir, blir vi ikke bedre må vi vell til legen igjen i morgen..

Håper alle har hatt en bedre helg enn oss....

Ingen kommentarer: