fredag 27. november 2009

Lykken i livet....)

Kommer noen bilder av det viktigste jeg har i livet mitt:) Mamma Og Olive på Ullevål...
Oliver har annkomet Frambu, og virker forøyd med rommet sitt:)

Mick og Oliver på Emma Jorth, når vi var på sse..
Nå sitter jeg egentlig bare å venter på å lage middag til Mick kommer hjem fra jobb. Oliver ligger godt i senga si og sover, var litt sliten i dag, å det gjorde det vell ikke noe bedre at han måtte bli med mmma til legen.....for det er virkelig kjempekjedlig.....
Ble sykemeld videre til 6 januar nå, så da reiner jeg egentlig med at jeg ikke skal ut i jobb mer før lille snuppa kommer. Kjenner at dagene kan bli litt lange, men når er det advent på søndag, så d kan jeg begynne å vaske litt til jul:)
Ellers har Mick bursdag i morgen, så må vaske litt i kveld, så det er greit til feiring på søndag... Juksa litt med kakene også i dag, for de bestilte jeg på stiklestad.....:) Men de er kjempegode så får håpe de faller i smak uansett:)
Nå skal jeg sette i gang med maten, og prøve å få Oliver opp av sengen sin....Og i kveld skal jeg lete frem litt julepynt tenkte jeg:):)


1 kommentar:

Jill-Christine sa...

Så fin familie du har:) Forsto det sånn at du skal ha en til,gratulere masse med det:)