onsdag 3. desember 2008

3 Desember.

I dag er det 3 desember å tiden mot jul går altfor fort, frem til nå har det gått tregt men nå bynner jeg å kjenne på det at jeg har alt for mye å gjøre, på alt for lite tid....MEN jule kommer om vi er klare eller ikke den da:) Så må vell bare henge med:)
I dag tenkte jeg at jeg og Oliver bare skal kose oss:) så får jeg ta vasking å sånt når krompen har lakt seg...
Formen til Oliver er for tiden litt vanskeli å si noe om for den går opp og ned, og endrer seg iløpe av en time, men sliminga har blitt betraktelig bedre, og han hoster ikke så mye lenger, men har fortsatt mange anfall hver dag, og det sliter. Så nå håper jeg på sandvika tur snart, for det er så slitsomt for Oliver, men han er i kjempe godt humør uansett da:) HAPPYKLOMP:)
Så alt i alt er vel ting som det har vert en stund, og nå når vi har kommet så langt inn i vinteren uten noe lungebettenelse eller noe så håper jeg vi slipper det:)

Nå kommer snart Mick hjem, det gleder vi oss til:)
Da skal vi feire bursdagen hans også:) så vi må vell bake å snart:)

Ingen kommentarer: