søndag 15. mars 2009

Ut på tur......:)

I dag tok jeg,mamma og Oliver turen opp til utsikten. Vi hadde ikke så lett for å bestemme oss for hvor vi skulle, men etter en tur opp i sandvika så fant vi ut at utsikten måtte være et bra sted, vi skulle jo fakisk bare få oss litt sol, frisk luft å være sammen:) Og de fikk vi virkelig, vi koste oss kjempe masse, og Oliver har koser seg masse, og han sov duppen sin mens vi var der oppe. Men jeg og mamma satt å drikk kakao og kaffe:)

Meg og Oliver kosa oss i snøen:) Oliver hadde det kjempe fint, å så glad i å være med ut:)

Mamman min:) koser seg med pøle og kakao:) Her er Oliver som sitter å ser på mamma som drikker kakao:)

Så vi hadde en kjempe fin dag, og fikk jo faktisk bittelitt farge å, var veldig lite men var litt rød i ansiktet:) bare å håpe at det blir brundt nå da:) Når vi dro hjemm ble vi med til mamma, for vi skulle lage middag til Mick å Snorre, for de holder på å pusse opp huset til Snorre, og dem er jo så flinke, å det blir kjempe fint:)



Her er Oliver og Mick, klar for hjemme reisen:)

Også meg selv da:) Håper alle har hatt en like fin dag som oss, sammen med familiene sine, og nytet solen:) Vi gledr os til sommer og sol, etter dn fine dagen i dag:)

Ingen kommentarer: