fredag 19. mars 2010

Hjemme med en syk liten gutt i dag....

Nå har Olivern virkelig satt ny rekord på å holde seg frisk, han har jo faktisk ikke vært syk siden før jul.
Han har jo vært litt opp og ned med slim og hoste, men ikke mer enn det, har ikke utvikla seg til noe mer.
Men i natt var det slutt på godene gitt, og han er virkelig utslått.
Han har bare sovet i hele dag, var våken når vi var til legen men ikke lenger enn det.
De fant ikke helt ut av hvorfor crpèn hans er så høy, men penselin ble det.
Og enda mer innhalasjoner, han er jo så lei de innhalasjonene, men det hjelper litt å da er det desverre ingen vei utenom.

Nå ligger Oliver å sover, og jeg sitter å slapper av, må vell nyte det mens jeg kan.
Går mot slutten at jeg er 1 barns mor og nå, plutselig er jeg 2 barnsmor....
Alt er greit så lille snuppa kan komme til verden, men hadde håpe at vi ble ferdig med oppusingen, men det har vi innsett at vi ikke blir, eller det vil si at viss jeg går maks på overtid er vi ferdig, men det har jeg ingen planer om. Så hun får bare kommer:)


post signature

Ingen kommentarer: