tirsdag 10. august 2010

Lite oppdatering....

Har blitt veldig lite oppdateringer i det sisten, det rett å slett fordi bloggen ikke vil som jeg vil, så hver gang jeg er inne å skal oppdatere litt blir jeg bare irritert å logger ut, men n skal jeg komme sterkere tilbake unsett:)

Her har vi hatt en kjempe fin sommer, ikke vær messig men det hadde vi ikke kunnet gjort noe med uansett... Oliver har hatt den beste tiden på lenge, han er i kjempe form, uten slim, uten anfall og er rett og slett sola vår:) kunne ikke bett om en bedresommer med tanke på hvodan våren har vært for Oliver sin del. Men til tross for en fin sommer ligger tanken der, tankene om våren og hvordan ting kunne endt, og om at vi går vintern i møte o hva som vil møte oss da... prøver å dytte det vekk men er ikke like lett bestandig.

Men nå er alt posetivt, Oliver koser seg med Emma g de er bae fntastiske sammen:)

Oliver har nå startet i barnehagen etter sommeren, g stor trives med det:) Nå skal jeg finne seng å med meg Emma p barselltreff i morgen:)

post signature

Ingen kommentarer: