torsdag 22. januar 2009

Atter en tur til legen...


I går hadde jeg nådd grensen en gang igjen for å ta med meg Oliver til legen, han hadde en crp på 14, å det er jo ikke så ille men det er jo virus, så pga alt slimet fikk vi noen tab som Oliver skulle ta, de hjalp litt men ikke det store. Han hoster en del fortsatt og virker som han begynner å bli sår i halsen, Oliver voknet kl 05 i morges, å hadde da et lite anfall, og med det skulle han ikke sove mer, så d var det bare å stå opp gitt.... så kl 06.30 var han stelt og mmaten var startet. ikke verst:) Så nå er han i barnehagen å skulle få seg en rolig dag, så mamma skal vile litt også:) DET trengs nå....

Så nå er det pån igjen med mediiner 1 gang i timen, hjelper ikke så mye, å heller ikke så lenge, men så lenge det hjelper litt, en liten stund så er det bedre enn ingen ting.

Så nå kjenner jeg hvor mye jeg egentli lengter etter nattevaktene, det hadde vært kjempe gått, men det blir vell ikke med det første.


håper dere får en bedre dag en jeg vil få: ) Skal legge med litt nå...

Ingen kommentarer: