tirsdag 27. januar 2009

Tett knapp...

I dag fikk jeg oppleve noe nytt med knappen. Den ble faktisk tett, mange har sakt at det kan skje men det har aldri skjedd oss, så jeg ble litt paff, men det var bare en ting å gjøre da. Så jeg måtte bare ta med meg Oliver å dra på sykehuse for å sette i en ny. Og denne gangen var dt jo en lek i forhold til sist, for nå var det faktisk som Eva sa: det er bare å t ut vannet å dra den ut, å sette i den nye å sette i vannet igjen. Å nå var det faktisk så lett, ble så letta når det jikk så greit.
Så da går det vell greit å gjøre det hjemme neste gang. Å til neste gang skal jeg gå til innkjøp av engle krem, en sånn bedøvelse krem, for Oliver gråte litt når knappen ble satt inn, å det kunne vist være litt ubehagelig, så greit å ha:)
Så nå er både Oliver og jeg kjempe fornød med ny fin og ikke minst en ren knapp( blir litt gul etterhvert)

Ellers går dagene og nettene som de pleier, Oliver slimer masse, og får ventolin på førstøver mange ganger pr dag, nesten 1 gang i timen, pluss pulmicort, men det ser ikke ut til å ha den store effekten. Men nå vet vi jo ikke hvordan han hadde vært uten heller da.
Så hoster han masse, hoster til han kaste opp, og nesten mister pusten, er kjempe ekkelt.
Å nettene er det ikke mye endringer på, en del anfall, og mye våken pga slimog hoste.
Så nå er en nattevakt virkelig etterlengtet, det skal bli så deilig å få det.

Nå er Oliver snart mett og klar for sengen, så skal jeg legge meg på sofan å se tv:)
Håper alle får en finfin kveld:)

Ingen kommentarer: