søndag 27. september 2009

Søndags kos....

I dag er det inne dag, for ute har virkelig høsten meldt sin ankomst... Så i dag har jeg og Oliver ligget på sofaen å kosa oss:) spist forkos og tatt medisiner, lungefysio og hatt litt anfall... Hektiske dager også på søndager, men kosa oss det har vi:) Oliver skal snart ha mat igjen å da skal han finne sengen en stund, så mor får ryddet litt, må prøve å unna litt til vi skal feire bursdag neste helg, Oliver blir jo 4 år. Tiden flyr virkelig når mann har fått barn.

Igår trillet jeg og Oliver ned til øra, vi måtte se på morfar og onkel som skulle kjøre bilene sine der, så sponsorene skulle sitte på. Men når vi kom hadde jo begge ødelagt bilene sine, men de fikset morfar sin da:) så litt ble det allikevel:) Oliver syns dette var veldig moro helt til vi hadde passert sovetiden med 30 min, da var han veldig trøtt å sliten, så da var det ikke stas med bråke til morfar lenger.... så da måtte vi reise hjem å finne senga, dagens høydepunkt:)


Så har vi en liten en i magen som melder sin ankomst i mars, foreløpig termin er 23 mars, men vi får s hva de finner ut på ul om 1 mnd:) Gleder oss virkelig til å en liten en til i hus og tror Oliver gleder seg til å bli storebror:) Han smiler stort sett når vi prater om det, men vi får se når den lille kommer:)

Så nå går jeg for tiden sykemeldt pga kvalme og hodepine, men det begynner å bli bedre, så forhåpentlivis er jeg tilbake snart.

Nei, nå må vi gjøre noe her, skal i bursdagselskap også i dag:)

Ha en fin dag:)

Ingen kommentarer: