onsdag 30. september 2009

Vannlekasje.

Meg og min lille Oliver på sse i sandvika i vår:)
På søndag oppdaget vi masse vann inne på do, så da var det bare å ta kontakt med forsikring selskap osv. Så var det bare å begynne med pakking, for vi kan jo ikke bo der uten vann eller do, når har de satt på vannet igjen da, men har fortsatt ingen do... Så da har vi flyttet inn til min mor:) Litt trangt men veldig koselig... Og Oliver storkoser seg her hos mormor, han er jo så mormor gutt:)

Regner med vi får flytte hjem til neste helg iallfall, å da med nyoppusset do:) Å nyvasket hus, for når de river alt det som er vått så ble det veldig stygg lukt i hele huset, og for ikke å snakke om alt støvet, så det blir rundvasking. Det blir vell julevasken tenker jeg:)


I helgen skal vi feire bursdagen til Oliver, han blir 4 år:) tiden flyr.... Vi skal feire den hos mormor i år men det får gå greit. Blir vell ikke så mange.


Å neste helg skal vi åpne Kætz, viss skjenkebevilgningen blir grei da, men det må den da bli nå.

Gleder meg kjempe masse, blir så spennende.


Denne uken nå har jeg vært sykmeldt pga hodepine, har i hele dette svangerskapet hatt forskjellige plager som har kommet og gått, men håper det går over nå snart for det er slitsomt å gå sånn, men det er virkelig verd det:)

Ingen kommentarer: