fredag 25. september 2009

Synstest....

Oliver var på syns test i dag, å det hadde ikke forandret seg det store så han skal fortsette md de samme brillene som han har. Så nå blir det ikke mer syns testing før til vinteren.Å da skulle han vist til noe jeg ikke har hørt om før, men hu er sikkert flink:)

Oliver har kommet seg etter lungebetennelsen og blit frisk som en fisk(neste) Han er litt slapp, og har en del anfall, og finner liksom ikke ut av hva det er. Så nå er vi veldig spente når vi skal byte medisin, som vi tror er til det dårligere. Men vi har ikke noe valg, funker det ikke må vi finne noe som er bedre. For de geniale som lager den medisin Oliver bruker nå har kommet på det at de ikke skal selge den utenfor USA. GLUPINGER!!!!

Oliver er i barnehagen å koser seg nå, men jeg er hjemme å slapper av, ble sykmeldt i dag i 1 uke, for kvalme og hodepine.... Håper det blir bedre, for må virkelig si a kjeder meg med en gang jeg ikke har noe å gjøre....

Nå skal jeg bare nye helgen sammen med familien min:)

Ingen kommentarer: