fredag 23. oktober 2009

Frisk.....?!?!


I går kveld var Oliver ferdig med antibiotikaen, har gått på den i 14 dager nå å den skulle vist være kjempe bra( for det har de IKKE sakt før.....) Så nå venter vi i spenning her, for å se om det virkelig har hjulpet...Har sånn smått begynt å prate om hav vi kan gjøre for å forbygge ny lungebetennelser, men det vet vi ikke. Føler ikke vi kan isolere han mer enn det vi allerede gjør, han må jo ut å litt frisk luft en gang i blandt, å han er aldri lenge ute. Å vi kan jo ikke holde han hjemme fra barnehagen hele vinteren heller.... Han får daglig lungemassasje og innhalasjoner av alskens sorter. Så nå vet vi ikke helt hva mer vi kan gjøre for at lille gutten vår skal en bedre vinter....
Ellers er det store temaet svineinfluensa vaksinen, skal, skal IKKE?? Vi er ikke helt sikkre her men faller nok på at vi ikke tørr ta sjansen på å ikke ta den. MEN her har de jo bestemt seg for ikke begynne vaksineringen før 2 nov, med tanke på at de kom igår syns jeg det er unødvendig lenge å vente, når de vet at mange i risiko gruppen går å venter på denne vaksinen.... Å det var ikke bare bestille time for å denne vaksinen, man måtte sette seg i KØ!!!!! Da kjente jeg at jeg ble litt irritert, skal jeg sitter der med Oliver kanskje i mange timer, sammen med mange andre som hoster å nyser å gud vet hva, i mange timer, når vi vet at han har et kjempe dårlig immunforsvar..... Blir litt oppgitt, MEN får vell ikke gjort noe med det.
Men må si jeg syns det er lite gjennomtenkt.....
Jaja, nå skal jeg slenge meg på sofaen litt før jeg finner senga:) Må vell tidlig opp med junior i morgen:)

Ingen kommentarer: