lørdag 24. oktober 2009

På`n igjen?????

I dag våknet Oliver med masse slim og hoste, Så da er det vel pån igjen da tenker jeg... Han har ikke vært i kjempe form heller i dag, litt slapp og trengte en del hvile og søvn... Var ute en liten tur men da hang han bare med hode når vi kom hjem, så det er vell noe på gang ja.....
Men vi får vente over helgen å se hvordan ting arter seg, Syns liksom ikke vi gjør stort annet enn å renne ned dørene på sykehuset og legesentret, men må man så må man.....er vell ikke mer å si om det.
Viss det kommer en ny lungebetennelse nå, så er det nesten at jeg gleder meg (høres litt stykt ut MEN) til å høre hva legen sier denne gangen, for den antibiotikan Oliver fikk nå sist skulle ta bakteriene i dybden ikke bare de overfladiske, å den var vist noe lungelegene i tr.heim brukte en del på sine passienter, men når ikke den fuker da vet jeg jammen ikke hva som skal til jeg nei....
Men vi får håpe det bare er noe sånn forbigående greie.

Ingen kommentarer: