mandag 19. oktober 2009

Ultralyd :)

Fine Oliver gutten min:)
I dag var vi på ordinær ul, og alt sto bra til med den lille:) Vi fikk ikke vite kjønne for den lille hadde virkelig ikke tid til å ligge stille:) Håper vi får vite neste gang vi skal på ul, skal til tr.heim i nov så kanskje de ser det der. Ellers får vi bare vente i spenning til fødselen:)


Ellers i dag var vi på abo å spiste lusj sammen med Jannicke og Torhild, kjempekoslig:)
Oliver skal være på boligen i natt, så jeg har en plan om å få gjoort en del hjemme, men sitter fortsatt med data`n på fanget så det ser dårlig ut gitt....Men det er vell ingen som tar det fra meg:) Å kjenner jg lett skylder litt på bekkenet, for det er virkelig vondt for tiden. Kommer å går litt men kjenner det fort viss jeg skal gjøre noe.

1 kommentar:

Pernille ;) sa...

Hehe, nesten som å høre meg selv... Bekkenet blir alltid værre hvis jeg skal gjøre noe;)