lørdag 30. januar 2010

Nå har Oliver fått frokosten sin, litt sene i dag pga mye nattevåk. Så i dag måtte jeg faktisk vekke prinsen min, var ikke kjempe fornøyd med mamma sin da nei.
I dag skal jeg og Olivern bare kose oss inne, for ute er det full storm, og 16 minus. Så vi har ikke noen ting ute å gjøre nei...
Tankene i dag også har gått til Gørils hjerteskatter, blir mange tanker og følelser når sånt sjer, og man tenker da over hvor heldige mann er som har barna sine sammen med seg.Et mammahjerte skal ikke trenge oppleve noe sånt.

Jeg og Oliver skal dursje nå, så må vi vell ta dagens treningøkt, Oliver har forsatt en del slim og hoster litt, men det kommer jo ikke opp, flytter bare litt på det. syns det er helt fantastisk at han har holdt seg frisk så lenge som nå, og når som det går så mye dritt i barnehagen også, hadde egentlig forventet oss litt sykdom også nå. Men er ikke noe som er bedre enn at guttn min fr slippe, og holder sg frisk.

Nå er det en liten prins som sender lange blikk etter mamman sin, så nå skal vi kose oss:)
Ha en kjempe fin Lørdag:)

post signature

Ingen kommentarer: