onsdag 6. januar 2010

Oliver venter på taxin...

Her er Olivern min i dag morgest, klar for en ny dag i barnehagen, litt trett enda men kommer seg vell når han får litt tid på seg. Satt lenge og venta på taxin i dag, er ikke barebare når vinter setter inn for fult...

Var hele -26 grader i dag nå vi sto opp, og for min del syns jeg det blir litt i det kaldeste laget, hadde vært greit for oliver med litt varmere tempraturer også så vi hadde kommet oss ut en tur. Men vi må vell bare vente, får håpe vi får brukt akebrette litt i år også. Har liksom vært så uheldig, de dagene graden tilsier at vi kan ut har Oliver vært dårlig form, og når Oliver er i form til å ut er det kjempe kaldt.... Vi håper også på å få pulken snart, så kanskje vi får prøvd den også i år:)



Jeg var til legen i dag og ble sykmeldt ut svangerskapet så nå skal jeg altså ikke jobbe mer før jeg har blitt 2 barnsmor:) er jo bare 11 uker igjen til lille snuppa kommer, håper det går fort nå, for det er jo ikke akkurat så mye å finne på her hjemme...Men må vell få dagene til gå.



Nå skal jeg legge meg litt på sofan før jeg henter Oliver:)
Ha en fin dag:)


post signature

Ingen kommentarer: