fredag 18. juni 2010

Mine vakkre barn :)

Oliver er for tiden i kjempe fin form, g har egentlig vært det lenge nå. Går vell på den 3 uken nå:) Å det er så deilig å han en frisk og opplakt gutt, han har kommet veldig tilbake til sitt gammle jeg igjen:)
Han har begynnt "prate" litt og veijver med arme og bein, og det er ikke noe som glede et mammahjerte mer enn det...kan ikke beskrive den glede av å se at lillegutten min har detså bra:)
Han har jo fortsatt de daglige anfallene sine,men de er mye mindre enn før og de slår han ikke ut sånn som før. Og slimet er jo der, men det er også myemye mindre enn det vi er vant til:)
Håper virkelig at minn lille goklop kan få en fin sommer:)

Her er noen bilder av mine vakre skatter:) Fra den ene av de to somme dagene vi har hatt så langt:) Må virkelig nyte de når de først kommer, for det jaggu meg ikke mye sommer her i trøndelag...Får tro det blir bedre neste år:)
Oliver gutten er på avlastning i helge, reiner med han kser seg med "damene" sine der:)
Mens vi hjemme savner han kjempe masse, men da er det enda bedre å få han hjemm igjen:)
Savner han kjempe masse men vet han har det bra der han er:)



Emmamora mi vokser og blir stor jente, kosa seg veldig i det fine været:)


Mormor med vakkringene mine:)

I morgen skal vi feire Henrikke snuppa som blir 4 år:) Lille jenta blir jo stor, Kjempe glad i tante-jentene:)


post signature

Ingen kommentarer: