torsdag 22. juli 2010

Herlig med sommer:)

I dag hadde yr og storm lovet meg sommer og fint vær, godt over 20 grader og stor sol, men hva er det vi våkner til?? En ting er bra sikkert, å det er at det ikke er noen antydning til at solen skal skinne igjennom en gang.... det er knappe 13 grader, enn det 13 grade, det er 22 juli for guds skyld, hvor blir det av sommeren?? Det regner sidelengs og det bråker unødvendig mye av dette regnet, takrennene er fulle å klarer ikke ta unna vannet, så det er bare så vidt vi ser ut igjennom fossen. Det blåser og dette hadde jeg aldri trodd jeg kom til å si, men det tordner og lyner, det er det værste jeg har hørt på lenge, å klokka er akkurat passert 9.... I dag tror jeg vi holder oss inne, for dette vil jeg ikke være med på.

PHA....... gløtter ut, men det reiner fortsatt, det braker borti høgge hær og det blåser fæl storm...

Oliver sitter å ser TV syns ikke å bry seg om det dårlige været, men gløtter opp av tordnet, men når det blir stille er han en ivrig TV slave:)

Æsjj, nå tror jeg at Oliver og jeg skal legge oss på sofan med dyne over oss å se barne-TV eller glamor( er vell det som går på mårran)

Håper dere får en fin dag tross dårlig vær:)

Ingen kommentarer: