lørdag 27. juni 2009

Sommer, sol og gnagsår........

Oliver har sovet hos mormor i natt, jeg var på jobb i går kveld så da var det mest praktisk. De hadde kosa seg kjempe masse når jeg kom dit i morgest:)
Oliver er i kjempe fin form for tiden, synes vell det er deilig med sommer han å:)
I dag trilla vi en tur til øra ( fra mamma vell å merke) Skulle egentlig kjøpe noen ny sommer klær for det er det dårlig med, men det ble ikke, var ikke det smarteste å gå i butikker når det er så varm. Så også etter nye sko til vi skal til syden, men det fant jeg heller ikke, men fant i allefall ut det at jeg må ha noen andre enn dem jeg har når vi skal til syden, for nå har jeg 3 gangså. Så nå ser beina mine ut som et lappeteppe med gnagsår plaster:)

Tenkte også at jeg skulle kjøpe basseng i dag, men det ble heller ikke ( ble ikke noe i dag....) men lånte baljen som sto hjemme hos mamma, så Oliver fikk kjølt seg ned litt, så nå MÅ jeg dra å kjøpe et basseng til Oliver på mandagen. Han syns jo det er så godt å ligge i vannet, å nå når det er 30 grader er det jo enda bedre:)
Ellers har jeg å Oliver bare vært hjemme å kosa oss i dag, Oliver har kosa seg på matta i skyggen og jeg har sola med mens jeg har underhold Oliver:) Bare kos med andre ord:)

Håper at det fine været holder seg lenge nå:):)

Ingen kommentarer: