fredag 24. april 2009

Dag 11...Fredag på sse.

I dag er det strålende sol og varmt her, var faktisk 24 grader i skyggen i dag:)men så er det en litt sur vind da, det er jo typisk, men får da litt farge uannsett da:)
så det sier seg vell litt selv hva vi har gjort i dag:) har stort sett vært ute å kosa oss:)

Oliver har en del anfall å det virker som de blir lengre å lengre, så nå håper jeg de begynner med ny medisin over helga, han har vært litt slapp i dag pga alle anfallene i natt, men han ligger en del våken før og etter anfallene så han har ikke sovet det store i natt, fikk seg en kjempe lur i dag, men det hjalp lite når han våknet med et anfall som vart i 20 min. da var han jo like sliten igjen. I helgen blir vi liggende på base, det vil si at vi blir liggende på avd med overvåkning og personale, er 4 avd her men 2 blir "stengt" i helgene, så de som må passes på litt ekstra blir lakt på base. å det er jo greit med alle de anfallene på natta.

Så nå utåver kvelden blir det bare avslapping foran tv, for nå har jeg ikke sett tv på flere dager.
Gleder meg virkelig til å komme hjem å kan legge meg på sofan å se tv:) er liksom en sånn vente rom sofa her, så det er ikke no å slenge seg neppå:)
Håper på fint vær videre i helga så vi kan kose oss masse ute:)

Gratulerer masse til Veronica snuppa å Mathias som hadde bursdag denne uka:) håper dere får en fin helg med masse feiring:)

Ingen kommentarer: