fredag 17. april 2009

Dag 4 på sse.

I dag har det egentlig vært en rolig dag her på sse, de fleste har reist hjem på perm, å det er få ansatte her, så nå må vi styre oss selv, godt på mange måter men kjenner at tia strekker seg veldig utåver dagen.
I natt hadde Oliver et anfall som varte en stund, så han sov litt lenge i dag og det var godt for både lite og stor:) satte veldig pris på det i dag. Men vi måtte jo opp for vi hadde avtale med legen i dag, å det hadde vi gledet oss litt til, for de er jo spesialister her så vi forventer jo litt mer av de her enn på levanger. Og om vi blei så mye klokere det vet jeg ikke men svar på noe fikk vi:) Så når svarene på telemetrien å blodprøvene kommer så blir det vell litt bytte av medesiner, så får vi håpe at det hjelper noe mot disse anfallene da.
Når vi var inne hos legen ble Oliver målt å veid, dette var jeg virkelig spent på, han var 102 cm lang og 12,1 kg. Så lengden var jeg veldig fornøyd med, men vekten er vell ikke noe å hoppe i take for akkurat. Men det er nå bare sånn min Oliver er da:) en lang tynn ting som legen sa.
Fikk litt oppklaring i min tid fra sse også, fikk også epikrisen min, og det var jo litt spennende, fikk en gang for alle vite at jeg er frisk:) Veldig greit å få det bekreftet:)
Så i ettermidag var vi en tur på sandvika storsenter:) kjempe koslig, ble jo litt shopping, å Oliver fikk seg jaen paul bukse og 2 t-shorter:) kjempe fint:)

Nå ligger Oliver å sover så da må vell vi få oss no mat, så blir det vell å sitte å se tv resten av kvelden....
Ha ei fin helg:)

Ingen kommentarer: