torsdag 9. oktober 2008

Dagen i dag:)

I dag har jeg og Oliver kosa oss masse:) Vi har vert oppe noen ganger i natt for Oliver gutten min har hatt noen anfall, men det har gått bra, han er så flink.
Så hadde vi besøk av ergoteraput i dag, som vi diskuterte ombygging av huset med:) Gleder meg så til vi skal bygge om badet:) å da blir det perfekt til oliver også:)

Etter vi hadde dursja å spist litt dro vi på magneten en tur, så idag ble det nye vinter sko på Oliver:) så nå har han nye sko, ny dress og ny lue, så nå kan vinteren bare komme:)
Gleder meg til det kommer snø,da skal jeg å Oliver ut å kjøre akebrett, han ELSKER det:)

Nå ligger min lille venn i sengen sin å sover kjempe godt:) å det håper jeg han gjør i natt, for i morgen skal vi ta en infulensa vaksine...det kan jeg ikke si at jeg gleder meg til, er ikke noe gøy når Oliver skal ta spøyter:( huffa mei..... er verre for meg enn for han....

Nå skal Jeg snart finne sengen, det blir godt....

Ingen kommentarer: