onsdag 22. oktober 2008

En ny dag på sykehuse...

I dag var jeg og Oliver oppe kl 06.00, Oliver sliter sånn med slim at han får ikke sove godt så i natt lå han sammen med meg og sov faktisk fra 1 til 6, det tror jeg er ny rekord...( at han sover i ett værtfall)
Å i dag skulle de ta bilder i barnehagen, å det hadde vist gått kjempe fint så nå er jeg spent på de bildene....tar sikkert kjempe lang tid før de kommer....
Så var det dagens sykehus tur, det ble ikke helt som jeg hadde tenk...
Ble mye nye medesiner som han skal ha 7 ganger hver dag...men det er helt nødvendig for at min lille skatt skal få det bedre...pluss at han skal ha lungedrenasje 5 ganger pr dag å alt utstyr som skal brukes må steriliseres hver gang det har blitt brukt...Men dette blir vel greit når vi blir vant til det:) Oliver tar det hele med ro, og virker ikke som han bryr seg så mye om det:)
Å så håper vi å få orden på denne epilepsien nå for viss det ikke blir bedre må vi til sse i sandvika ( statens senter for epilepsi) Å det hadde jo vært fint men det er jo SÅÅ langt unna...

Så nå er det bare å håpe at vår lille knopp blir bedre:)

Ingen kommentarer: