mandag 20. oktober 2008

Sykehuset...

I natt har Oliver gutten min vært veldig tett og jeg har vært oppe noen turer for å gi han ventolin så han ikke skulle hoste så innmari, å han sov mye bedre etter at han hadde fått ventolin, så det hjelper tydlivis:)
I dag sto vi opp og tok det veldig med ro, spiste mat å dursja å kosa oss før vi dro til legen,å det er jeg glad for, for når vi kom på sykehuset da ble det mye venting...Det er jo ganske vanlig at man må vente når man er det, men i dag var det ekstemt, men det gikk greit da.
I dag var faktisk Oliver helt frisk, hadde egentli ventet meg no brontkitt greier igjen, men det er ikke noe som er bedre enn det:) MEN legen mente det var astman som var grunnen til at han var så tett, så nå blir det enda mer medesier, helt utroli hva en liten kropp skal igjenom, men han er kjempe flink...klager ikke:)
Så vi skal tilbake på sykehuse på onsdag for å prate med han som er lege til Oliver...Så får vi høre hva han mener, å da må vi vell ta opp flere ting...få litt orden på ting igjen.

Nå sover lille gutten min i senga si, å han har ikke hostet så mye enda, men må vell opp noen ganger i natt å, men det er helt greit så lenge det er for min lille Oliver:) Elsker deg vennen min.

Nå er det bare 4 netter igjen til min kjære kommer hjem fra jobb, det blir godt:)
Savner deg kjærestn min....

Nå skal jeg ta natta her, i morgen blir det ny dag å nye muligheter:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Gle mæ t å kom hæm æ å kjærest, gla i dæ:)