tirsdag 1. desember 2009

Oliver`n min....

I natt har Oliver hvert på avlastning, og jeg kjenner at jeg savner han kjempe masse når han er der... Klarer ikke å slappe helt av å går bare å tenker på hvordan han har det hele tiden... Hva han gjør, hvem han er sammen med osv...vet jo at de som passer han bare er gode med han, og kjempe flinke, de har jo hatt han såpass lenge at de kjenner han godt nå, og kjenner hans behov.
Jeg vet også at vi må ha avlastning, uansett hvor mye jeg kunne tenkt meg å hatt han hjemme hos meg i stede. Vi trenger jo tid sammen som kjærester av og til, og vi trenger å komme oss ut en tur, og noen ganger er det jo litt godt å kunne dra bort på besøk uten Oliver, for han krever jo en hele tiden, så da kan vi virkelig være på besøk....
Så i dag blir det kjempe godt å han hjem:) Skal hente han tidlig i barnehagen i dag for han skal siste svine influensa vaksinen sin i dag. Så da får vi håpe vi slipper unna det svineriet....
Oliver har fått seg jonasmaske som vi skal bruke ute når det er kaldt for å skjerme luftveiene hans litt. Vi prøvde den i går når vi dro i barnehagen men det så ikke ut som han var kjempe fornøyd med den nei... Når han snudde på hue ble jo ikke maska med, å det fant da vell han ut av ganske raskt ja.... så før vi hadde kommet oss inn i barnehagen var maska på kinnet.
Tenkete jegskulle prøve å lage ett hull i den å feste strikk på så den kanskje sitter litt bedre da, å da trenger han ikke ha den lua heller....
Håper denne hjelper litt, så vi kan være ute med god samvittighet i vinter. Oliver er så glad i å ut så håper den funker:)

Her er Oliver,Henrikke og tante Jannicke:) Oliver koser seg kjempa masse når han får oppmerksomhet:)

1 kommentar:

Jill-Christine sa...

Hei Bente:) Regne med det e dæ æ har gått i klasse med på GC? Kjempeskjønn gutt du har. Koseli å få kontakt.