lørdag 5. desember 2009

Uke 25...


I dag har jeg kommet til uke 25, og jeg syns tiden går kjempe fort...men sammtidlig går den sent.
Men når vi kommer over jul er det jo ikke lenge igjen:) Syns egentlig ikke magen vokeser kjempe masse for tiden, men det er greit for den er nokk i veien sm den er allerede, blir vell altids stor nokk tenker jeg. Jeg er fortsatt sykmeldt pga av bekkenet, og jeg kjenner at jeg trenger det enda, bli ikke bedre ettersom babin voker akkurat. Så nå får jeg kosa mg masse med Oliver også:) Syns det er kjempe fint å ha overskudd til han også når han kommer hjem fra barnehagen...
Nå skal jeg og Oliver ordne oss å dra på øra en tur, vi skal kjøpe julegave til meg og Mick i dag:) Så skl jeg og Oliver bare kose oss:)
Oliver har foresten hold seg frisk den siste tiden, borsett fra 1 dag med feber etter vaksina da... så nå får vi bare håpe at det holder seg slik LEEENNNGE:)

1 kommentar:

Hege sa...

Hei... så koselig å se at dere venter barn:)
håper alt står bra til med dere alle sammen.
kjempe fin blogg du har:)
hilsen Hege m/fam